Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Madeleine Sundström - 5 juni 2011 11:03

Jaha då va denna helg slut då och imorron återgår vi till de normala igen :P

Denna helg har varit super, först grillning i stugan med familj och släkt och sen i fredags så vart de att vi åkte ut till stugan en sväng och sen åkte vi runt lite innan vi for till kolsva och sen vidare till grangärde en sväng :) farsan och dom skulle upp dit och fiska så vi åkte med upp :) sen hem igen och sova!

Igår så va vi iväg till hallsta på crusing och Elias lär sig hur man styr :P för varje gång vi stod stilla på en parkering så skulle han vara bakom ratten och styra :P haha! Sötnosen min, och sen drog vi hem, va inte så jävla roligt där så vi åkte och köpte mat och sen vidare till min moster där hela gänget va :P och sen åkte älsklingen hem med mig och Elias och sen åkte han tydligen vidare :P haha!

Idag så har jag hunnit städat och ska snart bädda sängarna och fundera ut nå mat, vill ha nå kallmat idag som sallad eller nå, får se hur de blir, har inte fryst upp nått än! Men för övrigt så ska vi bara ta de lugnt idag, ska iväg en sväng till kolsva och lämna lite tvätt men sen vet jag inte, får se om de blir en hemma dag! Ikväll blir de bb-finalen :) hoppas simon vinner iaf :)

 

Ne nu ska jag dra för de kommer en och ska köpa min garderob!

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards