Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Madeleine Sundström - 28 juni 2011 19:55

Kände att de va dax att skriva ett par rader här :) va ju ett tag sen man skrev :) midsommar är över och tiden går alldeles för fort tycker jag!

Vi hade en ur mysig midsommar ute i stugan med nära och kära, god mat och en massa roliga lekar och mkt skratt vart de!

midsommar dagen så åkte Elias hem till sin far och sov där så då passade jag och älsklingen på att åka iväg och fiska och njuta, fick en fisk bara men de gör inge, va bara skönt att få vara :) dock så saknade jag min son hela tiden och tankarna fanns där hela tiden.. Han är ju min lilla skrutt! Resten av dagarna som har varit så har de bara bestått av en massa mys,skratt och lek :) Idag så gjorde jag en äppelpaj och mor och tom kom förbi på lite fika :) mamma gick hem för en stund sen faktiskt :) trevligt som faaaan va de ;) om snart en månad är de inskolning på dagis som gäller :) ska bli roligt och se men samtidigt spännande :) Han är ju så stor min kille!

På lördag ska vi iväg på 100-års kalas och då ska Elias vara här hemma med sin pappa, han skulle inte tycka de va så kul iaf så han får vara hemma och leka och hitta på en massa bus istället :)

Jahapp nee ett tråkigt inlägg detta, finns inte så mkt och skriva om, vi lever och mår bra :)

 

Älskar er mina fina, tänk vilken liten underbar familj vi har blivit. Ni är dom som gör mig till den lyckligaste <3

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards