Direktlänk till inlägg 29 mars 2015

Vc o akuten

Av Madeleine Sundström - 29 mars 2015 14:12

Den här helgen vart inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Fredagen slutade med 2 timmar på vårdcentralen och några timmar på akutmottagningen för min del.. Va ju meningen att vi skulle åkt och handlat presenter till prinsen min eftersom han snart fyller år.. Men efter tredje dagen med en sån huvudvärk att jag inte pallade med de längre så va jag tvungen att uppsöka de.. Efter mkt prover och undersökningar så kom de fram till att jag har åkt på en kraftig bihålsinflammation på höger sida.. Så Antibiotika kur i en vecka ska jag ta nu.. Hoppas denna envisa förkylningen vill försvinna från min kropp sen.. Först dunder förkylning med lock för örat i flera dagar, sen nu bihålsinflammation.. Vaknade upp imorse med hals ont :/ tröttsamt ab..
Barnen och maken mår bra iaf och de är väl huvudsaken!
På tisdag är de dax igen för mvc och blodprover ska tas..
Går in i v.35 idag och 41 dagar kvar tills den lilla är beräknad :) längtar så otroligt mkt.. Denna halsbränna är Inge rolig och de spelar ingen roll vad jag än dricker eller äter så kommer den som ett brev på posten varje dag!!
Ne nu ska jag klä på mig lite kläder.. Har nyss kommit ut från ett varmt bad!

Hörs/ Fru S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Ovido - Quiz & Flashcards