Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Madeleine Sundström - 12 mars 2015 11:20

Igår så hämtade vi hem husvagnen så nu har man verkligen vår känslor trots kyliga nätter ;) passade på att flytta stutsmattan imorse då jag försöker hitta en plats för torkvindan :) finns Inge bättre än att hänga ut tvättade kläder på torkning :) det luktar ju så himla gott :) igår så hämtade vi även hem mjukliften till syskonvagnen :) sjukt nöjd :) bulans skötväska är även packad och klar så de är bara min väska som ska packas :) vart en hemma vecka från dagis denna vecka för barnen då Elias har varit så förkyld! Så idag ska vi göra chokladbollar, ut i solen, vädra ur husvagnen och sen får vi se vad som mer sker ;) imorron är de fredag och en pappa helg väntas för sonen och vi ska in till stan imorron och köpa hem lite tyg så maken min kan sy nya gardiner till husvagnen :)
På söndag går vi in i v.33 och på måndag ska vi tillbaka till spec.mödravården för ett nytt ultraljud :) förhoppningsvis så har moderkakan flyttat på sig så man slipper snitt :)
Under tiden vi är där så kommer mamma/mormor/svärmor hit och passar barnen :) och vi ska även försöka hitta nått till pappa/morfar/svärfar som fyller år på måndag :) så hoppas man blir bjuden på lite tårta ;)
Ne nu ska jag titta klart på filmen med barnen och sen ska dom äta lunch :)

Hörs/Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards