Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Madeleine Sundström - 24 mars 2015 11:41

Har varit dunderförkyld sen i torsdags så jag hoppas verkligen att de snart ger sig!! Haft lock för örat sen i fredags så jag håller på och bli galen.. Så himla obehagligt och de förstör sömnen totalt.. Så imorse kunde jag höra igen men vågar inte göra tryckutjämning ifall de skulle bli lock igen :( får se hur em/kvällen blir för de är då som locket blir som värst.. Har legat i feber oxå till och från men nätterna är som värst och nu i två nätter så har jag legat ute i soffan och sovit för att jag inte ska störa mannen. Räcker ju med att jag inte får sova så mkt! Värsta förkylningen någonsin faktiskt.. :( det är väl straffet jag får för att jag har klarat mig så länge...

Idag så kommer mannen hem tidigare eftersom vi har 18 månaders kontroll på BVC med Lill tösen och så ska hon få spruta igen :( stackars liten :(
Men skönt att få hem maken tidigare när man inte känner sig så hundra!!!

Magen den blir allt större och jag hoppas den slutar växa snart :) 6 veckor kvar till bf :) ska bli så mysigt med en liten här hemma och Elias tjatar efter att hon ska komma :) han frågar flera ggr när lillasyster ska komma och säger att han vill att hon ska komma nu ;) go unge :)
Miley förstår Inge än och de är väl tur de ;) hon är redan så mammig och ska hänga på mig ;) tänk att hon snart inte är minst längre i familjen :) Gud va tiden har gått fort.. Hon va ju nyss liten och pluttig och gjorde inte så mkt väsen av sig :) men nu härmas hon, skriker, slåss, kramas, pussas, myser, busar, leker med sin storebror osv osv :) våran lilla tjej är inte liten längre utan hon börjar ju faktiskt bli stor :')
Nehe fixa lunch åt barnen och sen invänta maken min.

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards