Direktlänk till inlägg 3 september 2014

Hur

Av Madeleine Sundström - 3 september 2014 13:03

...beter sig vuxna människor egentligen? Framför allt tjejer!!! När man gick i skolan så har jag lite mer förståelse att man inte kan umgås tre tjejer samtidigt, men inte när man är vuxen.. Har man inte lärt sig nått hur de va tidigare? Hur illa behandlade man kände sig?? Jag kan säga att de gör jag än idag!! Inte för allt länge sen så va jag iväg med dottern till "kyrkis" för att träffa andra mammor och barn, men gick bara en gång, knappt någon som pratade med mig, de hände att någon gjorde de men de va inte mkt! Jag kände mig utfryst, utanför osv, ingen som frågar mig om jag ska med på mammaträffar eller nå annat men men jag har blivit van, man blir van om man har blivit utfryst och utstött i hela sitt liv!
Försöker komma på om det är mig de är fel på eller varför folk gör så?!
Kan inte förstå hur folk kan somna gott på kvällarna!!!
Undra hur ni skulle må om ni vart lika illa behandlade???

Men jag är lycklig för de :) jag har ju världens finaste familj som älskar mig för den jag är och de är det enda som betyder :) jag har mått mkt dåligt i mitt liv men tänker inte låta ynkryggar att förstöra den lycka jag har idag :)
Vill man inte umgås med mig så behöver man inte känna sig tvingad och göra de heller!! :)

Ne nu ska vi ner till affären och sen ska vi hämta hem skrutten från dagis :)

Hörs/ Fru S

 
 
Ingen bild

Veronica

3 september 2014 14:52

Vuxen mobbning är fan nästan värre än mobbning i skolan. Iallafall för de som mobbar, för man tycker att de borde vara vuxna nog att förstå bättre. Men tyvärr är det inte så hos alla. Men det är absolut inget fel på dig! Det är dem det är fel på som inte fattar vad det är de håller på med! Kram till dig

 
Ingen bild

Andyah

5 september 2014 21:51

Konstiga människor finns det gott om, o dom tar inte slut heller inom snar framtid tyvärr. Så nej det är inget fel på dig, du är en snäll och omtänksam person.

 
Ingen bild

Eva

6 september 2014 18:14

Hej hej jag vet hur du känner dig för jag sitter i samma skit ingen som vill omgås.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards