Alla inlägg den 22 september 2014

Av Madeleine Sundström - 22 september 2014 15:12

...en helg i husvagnen och stugan! Fick mitt efterlängtade grillat :) har varit så sugen på de länge :) åkt släpkärra tillsammans med barnen :) Elias tyckte de va jätte skoj och Miley såg mest chockade ut ;) så fort va kom hem så vart de full fart att sätta igång med städningen! Men nu ser de ut som ett bombnedslag igen ;) just nu bråkar barnen om leksakerna så jag blir galen ;) och Lotta går på tv:en! Ska snart fixa maten så den bara behövs värmas på när mannen kommer hem!! Idag är man trött då man först hade svårt att somna igår kväll och sen sovit som en kratta!
Egentligen måste vi åka ut till stugan och hämta min väska som självklart vart kvar i husvagnen, men vette tusan om jag orkar de just idag! Måste egentligen ha den hemma eftersom mina mediciner ligger där i!!
Men är för trött att åka sen!! Räcker med att jag måste hitta orken att laga mat!

Jaha ne orkar inte ens uppdatera just nu..

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards