Alla inlägg den 11 september 2014

Av Madeleine Sundström - 11 september 2014 10:12

...är snart här :) och en massa mys med mannen min ska de bli samt en massa förberedelser till dotterns 1-års kalas på söndag :) tänk att liten fyller 1 på måndag :') Gud va tiden rinner iväg, mkt har hänt under hennes första år :) hon har blivit en riktig liten buse som gärna hittar på en massa bus ;) det är snart ett år sen som vi inte kunnat tro att hon skulle komma ut till oss just den dagen, öppen bara 3 cm och värkarna satt i rygg som knappt kändes :) kom inte så tätt heller och Inge vatten hade gått men inskrivna vart vi och på 1 1/2 timme så öppnade jag mig från 3 till 10 cm och hon va redo att komma ut :) 00:10 den 15 september 2013 :) 10 min efter bf dagen ;) hon föddes med hela hinnor och det kändes ;) men en sån lycka att få upp henne på bröstet och redan från första gången vi såg henne så visste vi att hon skulle få heta Miley :) ett helt år har snart gått :) och det firas med familjen och släkten :) och vet att hon kommer få en toppen dag :) medans vi förbereder hennes dag så ska Elias hem till sin far och vara där under helgen och kommer hem lite tidigare på söndag för att fira sin syster :)
Oj oj oj va mina barn börjar bli stora :) längtan efter en till liten är enorm men det får vänta ett tag :) har fullt upp med kalas och packning och snart flytt :) sen har vi jul på de :)

Aja ne ta tag i disken och sedan hemmet :)
Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards