Alla inlägg den 20 december 2013

Av Madeleine Sundström - 20 december 2013 08:26

Julafton närmar sig med storm steg och idag blir det att tvätta samt imorron så vi har allt upptvättat eftersom vi har några dagar fullspäckade :) om några timmar så åker Elias hem till sin far och jag o tösen tar en sväng ner på stan :) kom ju på att jag måste köpa nå fint till tösen när vi ska åka till Kopparberg på måndag och firar jul :)
Och så måste jag köpa ännu en julklapp till Mannen min :) sålde iväg lite mer kläder igår :) riktigt skönt :) så en kartong mindre vart de iaf och ytterligare några plagg kläder samt babysittern som vi sålde till Catrine :) Miley tycker inte om att sitta i den iaf så vi fann ingen anledning att ha kvar den :) längtar tills jag har ätit klart kuren med pencilin då jag får mindre roliga biverkningar av den :(
Ne nu ska jag ta tösen som har vaknat <3

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards