Alla inlägg den 17 december 2013

Av Madeleine Sundström - 17 december 2013 09:38

Tisdag morgon och här hemma är de lugnt :)
Elias sitter och spelar superhjältarna och Miley hon sover och jag kan bara ligga i soffan och ta de lugnt och hjälpa Elias ibland ;)
Igår va vi först till Bvc med Miley och hon växer så fint :) och sprutor fick hon igår oxå så hon åkte på feber igår kväll :( men idag är den borta :) och jag va till doktorn med min nageltrång där de slutade med pencilin i 10 dagar och sen 3/1 så blir de operation, usch usch :(
Jag är livrädd måste jag säga, jag är nog mest rädd för bedövningssprutan ;) aja jag blir nog glad sen när de är över..

Idag är mannen tillbaka på jobbet och jag verkligen saknar han här hemma.
Tur att det snart är helg och lång ledigt för mannen min <3
Får hoppas att dagarna går fort till fredag :)
Jaha ne nu vaknar nog dottern närsomhelst för lite mat :)

Hörs/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards