Alla inlägg den 15 december 2013

Av Madeleine Sundström - 15 december 2013 21:12

För tre månader sen vid den här tiden satt vi hemma och försökte förstå att vi hade fått en underbar liten tösen :) en tös på 3618 g och 50 cm lång :)
Minns när Elias kom hem från sin pappa då och fick träffa sin lillasyster för första gången :) en stolt storebror med en glimt av lycka i hans ögon :)
Vi trodde aldrig för tre månader sen att hon skulle komma utan vi va inställda på att hon skulle komma flera dagar efter bf men icke då :) hela 10 min efter bf dagen så kom hon ;) mamma o pappas och storebrors prinsessa :)
Så nu har jag en underbar prinsessa och en underbar prins och en underbar man :) kan inte önska mig mer :) är så nöjd med mitt liv <3

Imorron vankas det 3 månaders spruta och vägning och mätning :) ska bli kul och se om jag har gissat rätt på längden ;))
Och mannen är ledig imorron så vart en lång helg med han :) helt underbart :) men på tisdag är vi åter tillbaka till verkligheten och han ska till jobbet och Elias ska till dagis tror jag ;) allt hänger mkt på hur Miley mår efter sprutan...
Ne nu ska jag och mannen i mitt liv mysa då båda barnen ligger i sina sängar och sover :)

Hörrs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards