Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Madeleine Sundström - 29 oktober 2013 18:01

I nästan två år så har du stått ut med mig, klarat av mitt humör och du älskar mig för den jag är.
Du behandlar Elias som han vore din och tillsammans så har vi fått en fantastisk underbar dotter.
Tillsammans så blir vi fyra den lilla familj jag har drömt om.
Vi kan tjafsa och vi kan bråka men jag vet att du älskar mig och jag älskar dig. Jag vill inte ha någon annan än dig, du lyfte upp mig ur mörkret, du tröstar mig när jag är ledsen, torkar mina tårar när dom rinner, peppar mig när jag mår dåligt.
Du är min bästa vän, min själsfrände, mitt liv och luften jag andas.
Du är den enda mannen i mitt liv och så kommer det alltid att vara. Vill inte ha någon annan än dig.
Den dagen du går ner på knä och friar så kommer jag aldrig att tveka att säga JAAA. Om det blir ett år eller om flera år så spelar de ingen roll utan jag är nöjd med att ha dig vid min sida bara.
Jag älskar dig Örjan och jag älskar våran fina dotter och min fina son överallt annat och hur mkt jag än försöker förklara de så kan jag inte eftersom orden räcker inte till.
Ni är mitt allt och mitt liv <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards