Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Madeleine Sundström - 16 oktober 2013 20:45

Igår så vart Miley en månad, en månad har gått sen man låg på förlossningen och födde ut en tös :) den dagen vi åkte in trodde vi inte att det skulle bli nå utan trodde att vi skulle gå över tiden länge men värkarna satte igång men satt i ryggen så trodde inte riktigt att de va på riktigt ;) men så fel man hade ;)
Helt sjukt egentligen hur fort tiden går:) och imorron är det dax för Bvc igen :) ska bli kul och se hur mkt hon har gått upp på bara denna vecka ;)
Elias pratar allt mer och är en sån stolt storebror :) den bästa faktiskt :)
Han är med när man ska byta blöja och är där och tröstar henne när hon är ledsen och ger henne nappen när hon tappat den, hjälper mig att gunga vagnen och väljer kläder :) han är så duktig och jag är så stolt över han, min stora, vackra son <3
Imorron kommer brorsan förbi med barnen så kusinerna får leka ihop :)

Ne nu ska jag göra mig klar för att titta på grey's :)

Höres/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards