Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Madeleine Sundström - 28 oktober 2013 14:42

Halloj..
Här i soffan ligger jag och mina två barn och bara myser och tar de lugnt :) dom sover och jag glor på tv.
Snart dax och väcka prinsen och få på han kläder då vi snart ska iväg med tösen till Bvc :) ska bli kul att se hur mkt hon har gått upp :)
Så mannen i huset är på väg hem :) kul att vi alla kan gå annars är det bara jag som går med hjälp av min mamma :)
Dopet närmar sig sakta men säkert och nästan allt är klart :) bara lite smått som ska handlas hem :) och på fikat så kommer Miley vara så fin :) Elias ska ha en fin skjorta och jeans byxor :) mina vackraste barn <3

Annars så rullar livet på :) älskar att vara tvåbarnsmor och älskar att jag har den bästa sambon <3 han hjälper till så mkt han kan och ger mig sovmorgon på helgerna <3 bättre Karl får man leta efter :) ja just :) vi håller på och planerar våran två-årsdag som är på alla hjärtansdag och vi har bestämt oss för att åka på en 24 timmars kryssning bara han och jag :) vi firade aldrig vårt första år tillsammans så tänkte att vi kunde göra de nu :) så en kryssning bara han och jag, bara ro om varandra och mysa och bara vara vi och inte bara mamma och pappa :) det förtjänar vi :) så nu ska vi lägga undan lite pengar :) vi har ju god tid på oss ;)
Jaha ne nu måste jag väcka prinsen så vi kan åka sen när hjärtat kommer hem <3

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards