Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Madeleine Sundström - 14 juni 2012 08:38

God morgon!Här ligger vi i ett varsitt hörn i soffan och bara tar det lugnt jag och min son!Idag är vi lediga så vi får se vad som händer och sker!Just nu har jag inte aning om vad vi ska göra men nått hittar vi säkert på iaf :-)Vet en sak vi ska göra iaf ;-) ska iväg och lämna mitt cv och personliga brev Till ett ställe, inte för att jag tror att jag får de jobbet men värt att söka det iaf!Helgen närmar sig och denna helg är min skrutt hemma och hjärtat ska jobbaDenna helg med :-( men men bara att bita ihop, måste han så måste han!Jo nu kom jag på vad jag skulle göra idag :-) Jag ska ju möblera om i sovrummet och kolla om det finns tvätt tid i tvättstugan!Måste tvätta upp sängkläderna som är ner dränkta i oboy ;-) Annars lever livet, hjärtat och jag firar 4 underbara månader idag <3Lyckligare kan jag inte vara. Känslan av att få veta att jag får vakna Upp bredvid mitt hjärta är så underbart, spelar ingen roll hur bråkig han Är mot mig på nätterna så är han så gullig ändå ;-) Jag,Elias och han är en liten familj, min lilla underbara familj som vi en vackerDag ska göra större med ett litet syskon till Elias :-)Ne nu ska jag mysa med min plutt <3Hörs/ M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards