Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Madeleine Sundström - 1 juni 2012 10:59

Halloj halloj :-)Idag är det fredag och Elias skulle egentligen ha varit påDagis idag men vi tog en dag till ihop :-) så ringde imorseOch berättade att han skulle vara hemma och sen la jag mig Och sov en stund till, vaknade upp strax efter kl.9 och ungen Sov fortfarande ;-) fick upp han när klockan va 9.30 :-) vadå tröttUnge eller? ;-) Så nu har vi ätit frukost och plockat bort bollarna i tältet samt Plockat ner tältet som ska upp på vinden :-) För idag ska vi iväg och köpa Elias säng :-) han är ju inte liten längre :-)Igår så va man på sommarjobbs intervju :-) så nu väntar jag bara påSvar :-) den fasta tjänsten jag sökte har hon inte påbörjat ansökningarna änSå det svaret får man vänta på så länge! Annars rullar dagarna på för fullt! Elias växer så man hinner knappt med självOch han sätter ihop mer och mer meningar :-) Hjärtat och jag har det så bra tillsammans, jag är lika nykär fortfarande!Vi har snart varit tillsammans i 4 underbara månader,Helt sjukt va tiden går fort :-) men njuter av att få vara vid hans sida <3 Ne nu ska jag mysa med min skrutt <3Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards