Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Madeleine Sundström - 20 februari 2012 12:52

sitter här på kursen och väntar på att cv kursen ska börja! Hade helt glömt bort att den va idag!

Men men så kan det vara när man tänker på annat ;)

Min helg har varit helt underbar =) Elias va hos sin pappa hela helgen så de var bara han som fattades men fick vila upp mig iaf =) och det behövs ibland =)

Min vackra kom hem till mig i fredags och de va så underbart att få vara i hans famn och få somna bredvid honom, så imorse när han åkte hem så vart de så tomt bredvid mig och kallt vart de med! Men snart är det helg igen och då får jag somna i hans famn igen =) Längtar =) han och min älskade son är dom som gör mig till den lyckligaste =) Trodde man aldrig kunde vara såhär lycklig men de kunde man =)

Denna vecka så är de inte mkt inplanerat förutom att jag ska städa och tvätta och laga mat, ja de gamla vanliga dvs :P och så på torsdag så bokade jag in en dejt med Sandra och Freja =) så de ska blir så mysigt så =) dricka kaffe och snacka skit medans barnen leker för fullt =) och sen ihelgen vet jag inte vad som händer mer än att det blir en massa mys med min älskade och min älskade son =) för övrigt så tar vi helgen som den kommer =)


Jahapp ne nu ska man väl sluta för snart börjar kursen, verkar vara lite sena dock :P Nu vet ni lite om min helg :P


Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards