Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Madeleine Sundström - 5 februari 2012 20:32

God kväll!

Va ett tag sen man skrev nått så tänkte att man kanske skulle skriva ett par rader!

 

Livet rullar på, lever fortfarande mitt liv tillsammans med min son och ingen annan!

Elias säger mer och mer och härmar efter en är han duktig på att göra :P Ikväll när vi satt i soffan så sa han mamma och

sen smekte han mig på kinden :) min goa son, kan inte göra nå annat än smälta varje gång han tittar på mig =)

Snart blir han 2 år oxå, vart tog vägen vägen? :P

Elias skulle egentligen hem till fredrik ihelgen men eftersom fredrik vart sjuk så fick Elias stanna kvar hemma så vi har varit hos pappa och åsa och myst och lekt och sen igår så va vi ut till stugan och målade och fikade :P  och idag så har vi bara haft en mysig dag bara han och jag, om man bortser ifrån städningen och byte av soffor så har vi haft en mysdag!

Känns riktigt skönt att bara vara och bara vara med Elias, ibland så behövs de verkligen!

Elias är fortfarande inne i sin morgonpigga period och jag hoppas att de släpper snart, man är ju helt slut om dagarna när han kliver upp sådär tidigt, att kliva upp mellan 4-5 är inte riktigt okey tycker jag men de är bara att bita ihop och

kliva upp :) men vi tar ju vara på dagarna iaf :P inge snack om den saken :P

jaha ne nu ska jag skriva av mig mer i min dagbok här hemma oxå!

 

Ha de gött!

Hörs/M

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards