Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Madeleine Sundström - 7 februari 2012 08:31

Ligger här i soffan och har tusen tankar som snurrar! Idag är jag hemma och vabbar då Elias har varit såDålig i magen imorse och inatt så vi tog de säkra före de osäkra ochVa hemma istället ifall det skulle vara nått vilket jag inte tror längreMen de visste jag inte imorse! Så nu får vi 2 hela dagar tillsammans eftersom dagis är stängt imorronOch jag har ingen som kan ta han då både min mamma och min brorÄr sjuka! Men klarade Word provet igår så nu har man iaf Light delen klar!Måste ta om till affären oxå! Har slut på te och saft!Nehe nu ska jag mysa med min älskade son och invänta på att vi ska vila lite!Vart inte så speciellt mkt sömn inatt! Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 7 februari 2012 08:31

Ligger här i soffan och har tusen tankar som snurrar! Idag är jag hemma och vabbar då Elias har varit såDålig i magen imorse och inatt så vi tog de säkra före de osäkra ochVa hemma istället ifall det skulle vara nått vilket jag inte tror längreMen de visste jag inte imorse! Så nu får vi 2 hela dagar tillsammans eftersom dagis är stängt imorronOch jag har ingen som kan ta han då både min mamma och min brorÄr sjuka! Men klarade Word provet igår så nu har man iaf Light delen klar!Måste ta om till affären oxå! Har slut på te och saft!Nehe nu ska jag mysa med min älskade son och invänta på att vi ska vila lite!Vart inte så speciellt mkt sömn inatt! Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards