Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Madeleine Sundström - 17 juli 2011 20:39

          RIP

 Mikael Wadstedt

*14 Februari 2005*


Jag saknar dig, du va ju min vän och vi skulle ju alltid hålla ihop, du,jag och hanna! Men du lämnade oss förtidigt, alldeles förtidigt :( än idag sitter jag och gråter och saknar dig!

Jag minns det som om de vore igår som din mamma ringde och berättade för mig att du hade gått bort, trodde henne inte, ville inte tro att det va sant! Vi skulle ju alltid hålla ihop..

Vi satt ju och pratade i telefon i flera timmar och hade skit skoj, va hände? varför tog han tillbaka en av sina underbara änglar? :'( 

Här står jag idag själv, jag miste dig och sen miste jag min andra bästis! Men du ska veta att hon är lycklig, hon har träffat hennes rätta, dom är gifta och hon har jobb och dom bor tillsammans! Är riktigt glad för hennes skull och vet att du oxå skulle vara de eller du är de, där uppe sitter du och vakar över oss, jag känner de!

Jag önskar att du fanns kvar i livet, skulle ha behövt dig nu, skulle vilja att du lärde känna min son! Vännen varför va du tvungen att fara för tidigt? VARFÖR :'(

Du som inte ens skulle kunna skada en fluga va tvungen att gå men sen dom som skada andra får vara kvar! Kan inte förstå de! Snälla kom tillbaka, jag behöver dig, Du min vän är för evigt saknad!


Hur lycklig man än må vara så finns de alltid dagar som man mår dåligt och bara vill försvinna! Jag har såna dagar men kan inte bara lägga mig under täcket och krypa fram när jag känner för de, jag har en son som är viktigare så oftast får jag ta de på kvällarna när han har lagt sig! Han ska inte behöva se sin mamma må dåligt eller vara ledsen eller gråta, han ska se sin mamma glad och busig och med ett leende på läpparna! Det är svårt ibland men jag fixar det! Jag har gått igenom så pass mkt och står fortfarande på mina fötter fast jag bara har velat grävt min egen grav, men jag har klättrat upp för stegen varje gång och tagit mig ifrån botten och det ska jag fortsätta med, för min älskade son förtjänar verkligen de,  Han är det finaste jag har och det bästa som finns, ingen kan någonsin ta hans plats! NEVER EVER!!!!!

Av Madeleine Sundström - 17 juli 2011 10:04

Sen en tid tillbaka så har de varit lite upp och ner i min skalle! Det har varit tankar hit och tankar dit! Men med hjälp av min dagbok här hemma som jag skriver i nästan varje dag så tar jag mig igenom dagarna väldigt bra utan att tänka :)

Sen jag sist skrev så har vi inte gjort så mkt! igår va vi ut till farmor och farfars stuga där pappa och åsa va :) drack kaffe,grillad och bara hade de trevligt! Just nu ligger skrutten och sover och sover och jag håller på och tvättar och tar de lugnt! Alla verkar ju ligga och sova, att man kan sova ifrån denna sol förstår jag inte! Tråkmånsar är dom iaf ;)

Ne jag ska nog ta och göra nått här hemma för nu vart jag rastlös!

 

''Bakom varje leende döljs det en hemlighet''

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards