Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Madeleine Sundström - 7 juli 2011 20:25

God Kväll folket!

Snart så är de läggdax för mig här hemma :) Elias sover redan sen kl.18:45 då han själv gick till sängen och försökte klättra upp! Sedan igår har han börjat visa att han vill gå och lägga sig :) min stora pojke är inte liten längre :)

Imorron är dagen som vi många har längtat efter :) POWER MEET :) ska bli så jävla skoj och barnledig är man eftersom Elias ska hem till sin pappa och sova där hela HELGEN för första gången! Kommer sakna han som en tok men skönt sen när han kommer hem på Söndag :) Ska bli så jävla roligt imorron :) Va hem till mamma och fixade mer musik tills imorron :) Vi har även varit och grattat min mormor som fyller 80 år idag :) GRATTIS IGEN BÄSTA MORMOR :)

Jaha lite smått om dagarna som gått då, hmm jadu du rullar väl på som vanligt här hemma! Gör de mesta efter Elias :) men de gör inget, för är han glad så är jag glad :)

Jahapp nee det finns inge mer och berätta, berättar mer sen på söndag om jag har ork om hur de va på power meet :) ha en trevlig helg alla :)

 

Älskar er min underbara familj <3

Höres/M

Ovido - Quiz & Flashcards