Alla inlägg den 31 januari 2016

Av Madeleine Sundström - 31 januari 2016 19:59

Min dag började inte så himla bra och de tog lång tid innan jag ens kunde le! Men bestämde mig för att trycka på delete knappen och radera min morgon och börja om helt från start och det slutat med en bra dag trots allt :)
Idag har vi verkligen varit iväg på en roadtrip :) många mil har man kört och trevligt och roligt har de varit :) barnen vart glada när vi kom hem så alla tre barn började leka direkt när dom hade fått av sig ytterkläderna ;) själv så satte jag mig och vilade ryggen i soffan då jag spände mig så himla mkt när vi hamnade i ett snöoväder men de gick ju bra och hem kom vi ju :) efter maten så hamnade barnen i badet och sen satt dom där tills de va kvällsmacka ;) så jag gick ut med dino under tiden :) så nu tar vi de lugnt eller jag gör medans gubben busar med Elias och töserna dom leker på golvet :) jag hade nog kunnat somnat direkt men ska försöka hålla mig vaken! Har varit vaken sen halv fem imorse.

Jaha ne nu ska jag mysa med familjen i soffan innan barnen ska in till sängs!

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards