Alla inlägg den 28 januari 2016

Av Madeleine Sundström - 28 januari 2016 08:51

Vad är en äkta vän för mig?
- en äkta vän finns där när man mår som dåligast, ställer upp och lyssnar och tröstar när man är ledsen.
- en äkta vän ger lika mkt som den tar.
- en äkta vän ser inte dig som en jobbig person utan ser dig för den person du är.
- en äkta vän tar dig för den du är.

Man har inte tid/ork eller lust att träffas jämt, men ibland räcker de med att ta en fika på stan för att man ska känna sig behövd, känna sig som att någon vill träffa en!
Bara för att man skaffar barn och familj så betyder de inte att man ska sluta umgås, man är fortfarande samma person fast man har lagt till ordet mamma på listan. Man har fortfarande tid att träffas,

En äkta vän för mig finns alltid där och glömmer inte bort en för att en ny vän har kommit in i livet och tagit ens liv!
Tyvärr så har jag inga såna i mitt liv längre.. Antingen så har dom stuckit för att jag blev mamma och växte upp eller så vart man undanknuffad för att dom/den hittade en ny vän..
Så tråkigt tycker jag!
Mina två bästa vänne här i livet är min mamma och min man! Dom finns alltid där när man behöver de och ställer alltid upp!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards