Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Trygga bubbla

Av Madeleine Sundström - 8 februari 2016 10:43

God förmiddag!
Här hemma går vi och väntar på att Elias ska komma hem efter en pappa helg! Saknaden är stor efter honom!
I lördags klev vi upp tidigt och for iväg till Kopparberg för att måla över lite gräsliga tapeter och målade även tak!
Det vart snyggt måste jag säga och en stor jävla skillnad!
Just nu ligger mini och sover, tösen och jag sitter och tittar på Lotta på Bråkmakargatan :)
Imorron så får vi ett efterlängtat besök av bästa mamma/mormor :) ska bli mysigt!

Jag börjar få lite ångest över att mini snart ska börja dagis och jag måste leta jobb! Jag har varit mammaledig i tre år nu och skapat mig en trygg liten bubbla och den måste jag snart kliva ur! Jag vet inte ens vad jag ska jobba med, vad jag vill jobba med eller vad jag ska söka!
Sonen har fått en plats här i skolan och flickornas dagisplats ska sökas idag! Vi har dragit ut på de för länge!
Hade önskat att dom hade kunnat gått hos en dagmamma men de finns inga kvar i kolsva! Jätte tråkigt tycker jag! Jag tycker de känns jätte jobbigt att behöva spräcka min trygga bubbla! Men antar att jag måste de, men skulle inte vara fel att leva som lyxhustru och vara hemma ;) så länge man har körkort så man kan köra barnen till dagis/skola och handla och hälsa på folk :)
Men men en timme om dagen blir de att plugga nu! Får hoppas att de fastnar nå ;) ska variera med både boken och plugga på nätet :) körningen har vi bara små grejer kvar att fortsätta öva på ;) men stora dagen närmar sig :) blir redan nervös bara jag tänker på den dagen :) både uppskrivning och körning på samma dag :) inte lite nervös man kommer att vara! Får se hur många gånger jag kommer att behöva skriva då jag och prov inte direkt går ihop!
Jaha ne nu ska jag sluta skriva!

Höres/ Fru S

 
 
Ingen bild

Ica

9 februari 2016 09:24

Det där fixar du gumman ❤❤

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards