Alla inlägg den 5 februari 2016

Av Madeleine Sundström - 5 februari 2016 07:30

ja idag är de fredag och som vanligt så står de fredagsmys på listan till kvällen :) idag ska vi in till stan och köpa väggfärg och tanka bilen för imorron rattar vi bilen mot Kopparberg för att måla om lite väggar i huset i tron på att vi kanske får huset sålt någongång!
För övrigt så händer de nog inte så mkt mer!!
Här hemma så är de bara jag och små flickorna vakna, prinsen han sover än ;) han har lärt sig att de är skönt att sova ;) flickorna kommer nog dit så småningom ;) får jag hoppas på iaf ;)
Passade på och plocka undan leksakerna som barnen inte plockade undan igår och så ställde jag i ordning lite här hemma då dom bara lägger leksakerna huller och buller ;) så efter frukosten blir de att sätta igång och dammsuga här hemma! Det behövs! Skulle ha gjort de igår men vaknade upp och va helt kallsvettig och skakig så jag bestämde att ta de lugnt istället! men idag ska dammråttorna bort iaf ;) och tvätta mörktvätt och vika ren tvätten ska med göras :) så jag har lite och syssla med nu på fm!
Elias blir hämtad av sin farmor idag då de är pappahelg för honom så får se om små flickorna vill vila lite efter lunchen sen ;) hoppas kan man ju göra iaf ;) ne nu är det blöjbyte här hemma som gäller, ska även starta maskinen :)
Höres/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards