Alla inlägg den 13 april 2015

Av Madeleine Sundström - 13 april 2015 15:35

Ännu en vecka och helg har gått och en ny vecka har vi gått in i!
Slut på kort veckor för mannen :( och denna vecka så ska prinsen till dagis! Tösen får vara hemma en vecka till eftersom de har/går nå skit där som vi inte vill ha hem och ingen info har man fått av dagis heller utan av personer som har barn där samt av BVC.. Så tänker inte riskera att hon får nå skit nu när man närmar sig förlossningen.. Folk får tycka att jag är barnslig, töntig eller va dom nu tycker.. Men kan jag hålla mina barn fria ifrån en massa sjukdomar så är jag glad! Jag är mammaledig och har chansen att mysa med dom så så gör jag de :) nästa år blir ju prinsen 6 år och börjar skolan och då kan han inte vara hemma lika mkt.. Jag älskar att umgås med mina barn, leka, rita, vara ute och mysa och bara sitta i soffan och titta på film :) snart slutar mannen och då blir de att börja med maten!

Jaha ne ta och förbereda maten iaf ;)
Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards