Alla inlägg den 7 april 2015

Av Madeleine Sundström - 7 april 2015 10:05

Igår firade vi min älskade son som vart fem år :) helt sjukt va fort tiden går! Han fick mkt fint och mkt av de han önskade sig :) sen va de bara hem och började måla på trallsoffan som min älskade make har byggt ihop :)
Gick även in i v.36 i söndags så snart har hon vräkningsorder på sig ;)
Ska bli så skönt att få ut henne och slippa magen, kunna äta normalt igen, gå på promenade utan att bli liggandes sen osv!

Här hemma kör vi lov en vecka till.. :) Elias ville vara hemma och leka med sina leksaker och självklart så får han de och tösen hon har feber, förmodligen efter 18-månaders sprutan hon fick för en eller två veckor sen.. Så hon sitter i mitt knä och tittar på Pettson och Findus..
Vi ska förmodligen ut på en promenad sen, vilket jag säkerligen kommer ångra sen men men ;)
Kort vecka för mannen igen vilket är skönt då man har vant sig vid att ha han hemma ;) ?

Jaha ne nu ska jag mysa med dottern ett tag innan jag ska ut med hunden!

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards