Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Madeleine Sundström - 30 juli 2014 21:52

.. Sista veckan för mannen innan han börjar jobba igen och innan Elias ska börja på dagis :) tur jag får gå hemma med Miley till oktober :) börjar känna lite ångest för att dom ska börja dagis och jag måste hitta ett jobb för tillbaka till af vill jag verkligen inte :( går hellre penga lös än att gå där igen!!!
Springa på en massa möten, hamna på olika grupper, ne tack aldrig igen!! Skiter i om jag bara ska gå på timmar så ska jag inte tillbaka dit igen!

Dagar rinner på och mkt bad och sol har vi hunnit med och snart så drar vi iväg till hökensås och ska fiska och mysa :) längtar faktiskt och när vi kommer hem så ska lilla Zelenia döpas :)
Barnen ligger i deras sängar och snart blir de mys med maken framför en bra film :)

Ne orkar jag inte ge mer uppdatering, ett litet livstecken!

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards