Alla inlägg den 23 juni 2014

Ny

Av Madeleine Sundström - 23 juni 2014 15:39

.. Vecka har börjat och mannens semester närmar sig med stormsteg :) och jag bara längtar :) ska bli skönt att få ha han hemma i fyra veckor :)
I fredags så va de midsommar och pappa helg för sonen, va tyst och tomt utan prinsen, och Miley somnade på vägen till midsommarstången ;) så ingen dans vart de för henne ;) mysigt va de ute i stugan, dock lite kallt men hade med sig kläder så man slapp frysa ;) det va skönt att få komma hem och bädda ner sig i en varm säng ;) i lördags drog vi iväg till liens och fiskade och sov kvar i pappa och Åsas husvagn :) jag fick första och sista fisken i lördags ;) igår så packade vi ihop i rätt skaplig tid och for hemåt, lagade mat och fick hem sonen som va helt nöjd med att han hade sovit i husvagnen med farmor ;) de enda han pratar om :) tror han älskar husvagns livet ;) måste ta och sova i husvagnen snart igen :)
Idag har vi bara myst och myst och myst ännu mer. Tittar just nu på Lotta flyttar hemifrån :) men jag ska snart börja med maten :) så maken min har mat på bordet när han kommer hem :) ska även göra en blåbär och hallon paj som vi ska äta till efterrätt :)
Jaha ne börja skala potatis kanske ;)
Det va iaf lite om min helg :)

Ha de gött!
Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards