Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Madeleine Sundström - 8 juni 2014 21:53

.. Har ett slut, även en helg :)
Haft ännu en mysig långhelg med familjen, mannen vart ledig i torsdags så vi packade ihop allt i skaplig tid och handlade de som skulle handlas, gjorde de som skulle göras sen for vi iväg till stugan och fick besök av Catrine med fam. De va roligt :) och mysigt :) sen kom pappa och Åsa med deras packning, vart en rätt sen kväll så vi höll på och försova oss i fredags ;) Elias far skulle hämta honom halv 11 och vi vaknade kl.10 ;)
Vart en tur till v-ås och inhandlade lite till stugan och förbi en sväng hemma för att mysa med katterna ;)
I lördags höll karlarna på för fullt med målning medans jag och Åsa vaktade barn och hundar ;) och idag så packade vi ihop rätt skapligt men vi va tvungna hem till katterna och dom skulle iväg och inhandla lite ;)
Fick hem en son som hade saknat mig och efter duschen så tog vi oss en promenad till affären och inhandlade till morgondagens middag :) och på väg ner fick jag en underbar kommentar av min son :)
Han sa: mamma du är världens bästa mamma, så glad att jag har dig :)
Mitt hjärta smälte och det gjorde min dag :)
Nu kämpar vi för fullt för att få han att somna men vägrar så de känns som en lång natt de här!

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards