Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Madeleine Sundström - 5 oktober 2014 16:33

.. Ner till farsan och Åsa vart de idag efter lunch :) Örjan skulle hjälpa till och fälla ett träd. Så vi kom hem nyss :) matlagningen är i full gång av min käraste make <3 det är skönt att kunna fördela allt :) på vardagarna så lagar jag mat och tar hand om barnen och sen när helgen kommer så lagar han mat och tar hand om barnen! Kunde verkligen inte ha fått en bättre man <3 snart bara en månad kvar till flytten :) ska bli så underbart :) den helgen blir de att grilla och så ska vi fira vårt första bröllopsdag :) samma veva som vi flyttar så firar vi nämligen 1 års bröllopsdag :) ett helt år har snart gått sen vi chockade familjen med inte bara ett dop utan även ett bröllop ;) vi teg enda till vi kom fram till altaret då brorsan tog Miley och Sandra satte på mig tiaran och gick upp utan barn och faddrar :) bästa dagen i mitt liv :) ne nu ska jag ta med mig barnen ifrån barnprogrammet och gå in i köket för lite mat :)

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards