Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Madeleine Sundström - 26 januari 2014 17:48

God kväll!
Dagen började tidigt för mig då Elias klev upp runt 6 tiden imorse, lät gubben få sov morgon ;) snäll fru man är ;) sen körde vi bara en mysig fm innan det va dax att sätta igång med städningen :) sen åt Elias lunch och Miley åt ersättning och efter de så satte vi på oss kläder och vandrade ut :) Elias cyklade och Dino hade vi med oss :) vi gick ner till hm för att köpa träningsbyxor till mig då jag ska och Åsa ska prova att dansa zumba imorron :) ska bli roligt att testa på då jag har velat provat de länge :) så nu äntligen blir de av och efter de så ska man in på affären och stor handla, svettig och äcklig ;) men får åka hem efter de och duscha!!
Just nu sitter Miley med grabbarna och spelar medans jag ligger under värmefilten och värmer mig lite :) vart lite frusen efter 2 timmar ute :)
Nehe har Inge mer att säga än att jag älskar min fina familj så otroligt mkt <3
Höres/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards