Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Madeleine Sundström - 8 januari 2014 11:07

..till vardagen är vi nu!
Örjan jobbar och Elias skulle egentligen börjat dagis idag men med tanke på min tå så väntar jag en dag till så imorgon ska han till dagis och leka av sig :) så idag kör jag mys dag med mina älskade barn <3
Eftersom Elias tv gick sönder i förrgår så va vi på jakt efter en begagnad tv åt han :) och som tur va så hade min morbror två stycken så de va bara att välja ;) fick även en tv-bänk som tillhörde :) och en dvd men den dog senare på kvällen så Örjan skulle titta på den idag efter vi har ätit!

Just nu ligger den lilla och sover medans den stora spelar men snart ska han sluta spela och äta lite mat och sen ska vi mysa till någon av buddies filmerna :) <3

Hörs/ Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards