Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Madeleine Sundström - 8 januari 2013 09:29

God Morgon =)

Imorse så ringde jag mitt samtal så nu är de fixat =) Så nu längtar man till den 29 Jan =)
Jaha kom hem för en stund efter att ha lämnat prinsen på dagis och ska snart sätta sig på cykeln och trampa

vidare till kursen.. Höll ju på och dö igår när jag kom dit, nästan inte en enda över 25 och bara en massa puckon..

Tur iaf att Nina kom så man kände någon, hon gick i samma kurs som mig på kunskapskompaniet =)

Så jag ska väl packa ner lite frukt så man klarar sig tills man kommer hem.. långa dagar..

För övrigt så är de lugna gatan här hemma =) Elias lär sig mer och mer att sätta ihop låååååååång meningar :P när han väl börjar prata så får man inte stopp på han :P haha skrutten min då, fan han blir ju snart 3 år, fan hela tre år sen man låg där på förlossningsbädden och födde han, gud va man längtar tillbaka kan jag säga =) jag vet att jag är knäpp men jag längtar verkligen till den dagen då man får ligga där igen och få upp ett litet barn på bröstet =)

jaha nee nu hinner jag inte skriva mer, måste ta och sätta fart så jag inte kommer försent!


Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards