Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Madeleine Sundström - 6 januari 2013 13:20

Här hemma tog vi först det lugnt och sen så tog jag tag i helgens disk som vi hade lämnat kvar och sen plockade jag undan,bäddade sängen och tog ett varv med dammsugaren och nu är tvättmaskinen igång oxå :-) så nu blir det snart in i duschen med min käraste och sen invänta att prinsen ska komma hem från sin pappa! Har saknat han så mkt! Imorron går vi tillbaka till vardagen igen efter att ha varit lediga sen den 17 dec så det känns konstigt, Elias ska till dagis och Örjan börjar jobba och jag börjar min kurs som jag nyss har avslutat fast på ett nytt ställe och med nya personer!!! Tröttsamt!! Imorron blir det att ringa ett viktigt samtal :-) ne in i duschen nu så man slipper stressa allt för mkt för Elias kommer hem 1 timme tidigare idag :-)

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards