Alla inlägg den 8 november 2012

Av Madeleine Sundström - 8 november 2012 08:44

God morgon.
Här vaknade vi i lagom tid :-) kliver upp och det första man får se är att det är vitt på taken, men det är snart borta igen :-) visst det må va mysigt med vinter men jag hatar kylan och snön. Det enda som är skoj är att man får plocka och dona och detta år ska vi ha julgran här hemma :-) baka lite gott och slå in en massa julklappar :-) det är väl nog det bästa med julen :-P att se Elias leende på själva julafton när han får öppna julklapparna han fått :-) det är det bästa med julafton sen jag fick Elias :-) har redan börjat att handla och funderar på att fortsätta lite ihelgen när Elias är hos sin pappa. Fast det blir bara en dag denna helg hos sin pappa eftersom vi ska iväg och fira min brorson som nyss fyllt år :-) och Elias blir så ledsen om jag ska lämna iväg han igen. Men vill han till sin pappa sen igen får han åka dit. Självklart :-) jaha ne leka lite med min plutt :-) kanske ta och baka lite :-P <3

Höres/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards