Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

torsdag

Av Madeleine Sundström - 3 maj 2012 13:04

Idag är det redan Torsdag och snart är det Lördag :) Idag efter vi har ätit så ska vi ta och gå ner till bolaget för att handla hem lite tills på lördag :) Elias ska hem till sin pappa medans jag och min älskling ska ut och dricka lite och åka lite cheva och umgås med en massa underbara människor och senare blir det ner på klubben :)

Det är ju crusing på lördag så nu sitter man och letar efter någon som är duktig på att göra frisyrer men än så länge är det ingen som är snäll och känner sig manad :P får väl göra ett försök själv annars men tror de nog går åt skogen med de :P men men vi får väl se hur man ser ut i skallen :) Sminket ska jag iaf fixa själv, och kläder har jag inte den blekaste om vad jag ska ha på mig :P haha får nog leta imorron efter jag har hämta hem plutten från dagis :)

Apropå dagis så ska jag snart gå iväg och hämta han :) min lilla skrutt, får se om han blir lika glad och mysig idag som han va igår när jag hämtade honom :)

 

Apropå nått helt annat.. Jag har lätt för att få vänner men jag har jävligt svårt att hålla dom kvar hos mig!

Man umgås rätt mkt i början, ringer ofta, men sen händer det nått att dom får någon ny i sitt liv, en ny vän,pojkvän,djur osv så är de en annan som hör av sig, sen så träffas man aldrig, möts bara på stan, säger typ hej och hej då! Vissa får en att känna sig som om man bara duger till när man behöver hjälp med något eller behöver låna pengar eller bara prata av sig osv.. Jag är en social person av mig, jag älskar att umgås med vänner osv.. men när man inser att man bara glider ifrån varandra så blir man bara ledsen och besviken!

Jag är iaf glad att jag har min lilla familj och min stora familj vid min sida samt dom få äkta vännerna som verkligen finns där! aja nee nu ska jag sluta skriva känner jag! Ut och ta ett bloss på de här och vänta på att klockan ska gå snabbare så man får hämta hem prinsen och att hjärtat snart kommer hem :)

 

Hörs/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards