Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Madeleine Sundström - 12 maj 2012 16:26

God Dag!

Här sitter vi i Kopparberg och har nyss kommit tillbaka till huset efter att ha varit i snickeriet i flera timmar

och hållt på med svärmors dörrar :) Hjärtat håller på med maten och Dino svansar efter så fort han rör sig :P

Efter vi har ätit så ska vi över till svärmor och lämna listerna och ge en present till hjärtats syster som fyller år

nästa helg!

Min lilla plutt är i Lindesberg hos sin pappa och jag saknar han jätte mkt, tänker på han hela tiden, känner mig så tom när han inte är hemma hos oss!

Men vi ska hämta hem honom i skaplig tid imorron så vi åker härifrån runt kl.11 för att hämta honom, eftersom vi ska hem till bästa mamma och fira henne :) Hon fyller ju år idag :) GRATTIS bästa mamma <3

 

Hade lite svårt att somna inatt så jag låg och tänkte på allt, tänkte på de här med vänner,hur jobbigt de är att vara ifrån min son,längtan efter en till liten bebis,hur mkt jag älskar min lilla familj osv!

Hjärtat låg och sov så sött bredvid mig men jag inatt hoppas jag på att jag kan somna och inte ligga vaken i någon eller några timmar ;)

 

jahapp ne ska gå och titta om min finaste behöver någon hjälp med maten eller nått!

 

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards