Alla inlägg den 17 november 2011

Av Madeleine Sundström - 17 november 2011 21:10

Nu va de ett bra tag sen man skrev men vi lever och vi mår bra =)

Allt har varit lite upp och ner ett tag men nu så mår man bättre..

Mycket av de som har hänt är inom familjen och så kommer de fortsätta att vara..

Bara någon enstaka som jag har berättat för vad som har hänt.. Inget man skriver ut tycker jag!

 

Idag har man varit riktigt duktig på morgonkvisten, dammsugit,tvättat,skurat golv,skakat mattor och täcken,varit ner på stan och lämnat papper och både lämnat och hämtat Elias på dagis =) Känner mig riktigt duktig =)

Och imorron är de helg och de är min barnhelg så de blir bara en massa mys med sonen förutom imorron så ska vi sova hos bästa mamma/mormor och jag ska iväg på bio med Jane =) men annars så på lördag så ska vi inte göra nått,

Inget inplanerat iaf!

tar dagarna som dom kommer, bara dumt och planera en massa =)

 

Jag har en dröm, en dröm jag kommer att fortsätta att drömma tills den blir sann.. Jag kommer inte ge upp för hoppet är den sista som överger en, för jag tror, att en vacker dag, så får jag oxå bli lycklig och kär =)

Jahapp nee nu har ni fått er en lite uppdatering.. Finns inte så mkt och skriva om.. =)

 

Hörs/M

Ovido - Quiz & Flashcards