Alla inlägg den 1 november 2011

Av Madeleine Sundström - 1 november 2011 21:23

God kväll!

Här hemma vart de sent för nattning.. Kom hem från kolsva bra sent och Elias skulle äta kvällsmat oxå!

men nu så ligger han och sover sen snart en timme tillbaka!

Själv så har man fått i sig lite och äta oxå eftersom jag måste ta tabletterna..

Så ikväll blir de en sen kväll.. :(

men men är värt de eftersom vi va i kolsva och träffade pappa,åsa och sen vidare till farmor och sen vidare till farfar!

Imorron så ska man lämna Elias på dagis och sen bär de av ner till kursen och sen när den är slut så är de bara att hämta Elias för att lämna honom hos bästa mamma/mormor för att jag har tid hos den där förbaskade tandläkaren kl.13 men skönt att få ut den.. Dock så kommer mitt hjärta sitta utanför kroppen och inte i eftersom jag har sån tandläkarskräck.. men men de kommer nog gå bra..

 

Nu har jag bestämt mig för en sak.. Jag ska försöka sluta grubbla över en viss sak.. Räcker med att man tänker på de man fick veta i fredags.. men bara att ta en dag i taget och hoppas på de bästa! Och jag måste tacka er som stöttar mig och finns här för mig nu.. Är otroligt tacksam..

 

Ne nu ska jag titta lite på tv och invänta på att man ska få ta tablett för att sedan få sova...

Hörs/M

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards