Alla inlägg under november 2010

Av Madeleine Sundström - 27 november 2010 05:34

Jaha då va man tillbaka igen med bloggandet!

Ska försöka blogga så mkt som jag kan, den andra bloggen vart ju vara bortglömd!

Här hemma så kryper Elias runt på golvet och ställer sig upp lite här och var men han vet inte hur man sätter sig ner så han blir lite ledsen men så hjälper man han så blir han skit glad sen och kryper iväg!

Och min kille har blivit stor, har slutat ammat han nu, bara sådär!

Så nu är de välling som gäller morgon och kväll annars så består målen av: Frukost-Gröt med äppelmos lr hallonsylt

Mellis-Fruktbreak

Mat-Burkmat

Mellis-Fruktsallad/fruktpuré lr en banan

Kvällsmål-Gröt med äppelmos lr hallonsylt

Dagarna här hemma rullar på väldigt fort tycker jag :)  Vi städar,går ut med hunden,tvättar,myser,leker,busar osv!

Ni får vara på mig om ni tycker att jag ska blogga mera så ska jag göra mitt bästa :)

Jaha nee nu ska jag kolla på barnprogram med min skruttunge!

Ha de bra Alla!

/M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards