Alla inlägg den 30 november 2010

Av Madeleine Sundström - 30 november 2010 19:41

Idag så har man haft fullt upp från morgon till kväll i stort sätt :)

Dagen började väldigt tidigt som jag skrev i det tidigare inlägget, efter man hade ätit frukost så va de in i duschen och sen så va de bara att dammsuga som vanligt här hemma, sen fick jag tummen ur arslet och rensade i skrubben här hemma och bar ner en massa skit ner i källaren och upp med en massa kartonger på hyllorna där inne och sen sov vi en stund och sen när vi vaknade så börjades de igen, in med skötbordet där och flyttade in Elias säng in i hans rum och sen vart de matdax för lillkillen och sen fick vi finfrämmande oxå :) mamma och tom kom förbi på en kopp kaffe :) riktigt trevligt :) sen resten av dagen och kvällen så har vi busat och lekt och nu sover han så gott så inne i sitt rum!

Får se hur han sover inatt, sover han oroligt så får han sova bredvid mig resten av natten! Kommer kännas lite tomt utan min älskade son i mitt sovrum men han är ju så pass stor nu och har ju haft ett eget rum som har stått där och väntat på att han ska flytta in där sen han va 3 månader! :)

 

Nästa vecka blir han redan 8 månader :) gud så fort tiden har gått och så mkt han redan kan :) Han kryper,han sitter och kan hålla balansen,han reser sig mot allt han kan,redan 6 tänder,slutat ammat och tar välling och är såklart en helt underbar och glad liten kille :) iaf för de mesta :)

Imorron är det redan onsdag och då får vi förmodligen kaffebesök av Johanna och hennes underbara söta dotter Amelia :) men för övrigt så kommer de att vara en lugn dag!

 

Jaha nee nu ska jaag återgå till halv 8 och sen är de ju 112 på liv och död och sen ska jag bädda ner mig i sängen!

 

Natti/M

Av Madeleine Sundström - 30 november 2010 09:42

Idag är jag trötter, är så sjukt trött, så ikväll blir de i sängs tidigt om jag ska vara ärlig!

 

Idag ska jag bära ner lite skit ner i källaren så man får lite bättre plats i skrubben/garderoben!

Skönt att äntligen få det gjort, skulle ha gjort de länge nu men har aldrig fått tummen ur arslet att göra de! Men nu måste det göras om jag ska kunna göra klart Elias rum!

För övrigt så blir det en lugn dag, så kallt ute så vi tar en inne dag, bara ut med dino som gäller annars blir vi inne i värmen!

 

Jaha nee nu ska jag ta hand om min trötta son!

 

Hörs/M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards