Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen!
Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där familjen min väntade på mig :)
Klockan va ju så mkt så man hann inte med så mkt!
I lördags så åkte jag och Åsa och mini till v-ås för att köpa en ny lambasond till min bil men de hjälpte inte och bilen gick lika ryckigt..
Stugan städas ut och barnen lekte och stojade :) märks att dom trivs däruppe :) i söndags va de dags att packa ihop och åka hem, jag tog med mig hunden hem tidigare för att hinna duscha innan jag skulle jobba mitt första pass :) men de gick bra och dom är ju så underbara :) mkt prat och mkt skratt hann jag med under mitt korta pass som va mellan 16-19 :) nu går man bara på spänning och väntar på att få jobba mer ;) jag har ju mitt sommarjobb som börjar med fem introdagar i slutet på denna månad :)

Idag så har jag och mina fina barn inte gjort så mkt, tvättat upp de sista i tvättkorgen, myst och lekt ute, varit inne och tagit de lugnt och hållt oss från solen lite! Nu på kvällen så kom en kompis till pappa för att göra en felsökning på min bil så nu vet vi förhoppningsvis vad felet är och vad som ska handlas sen hoppas vi att den får felfritt och ryckfritt ;)
Imorron vet jag inte vad vi ska göra mer än att de behövs dammsugas och att jag ska ut till stallet när gubben kommer hem!! Va ett tag sen man va i stallet nu då den hästen jag rider på har ett uppsvullet ben och de blir bara värre så veterinären skulle komma i veckan! Så jag tar ut Blesi istället på en tur :) ska bli skönt :)
Jahaoo nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen istället och bläddra på tv innan sovtime!!

Höres// Fru S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards