Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Madeleine Sundström - 2 juni 2015 13:38

Hej!
Just nu sitter jag och sonen i soffan och laddar upp batterierna efter städningen här hemma :)
Tösen sover och lillfia hon äter och maken är på väg hem eftersom vi har BVC besök idag :) ska bli spännande och se hur mkt hon har gått upp på en vecka då hon äter som en häst ;) ett riktigt matvrak är hon och då äter hon ändå bara ersättning då min mjölk har tagit slut! De ville inte funka denna gång heller :( är glad iaf att jag har kunnat ammat en av tre barn!
Igår så va de meningen att vi skulle ha städat men fick besök av Jennie och barnen så de vart aldrig av så jag och barnen tog de idag istället :) fast tösen hon somnade efter dammsugningen så Elias hjälpte mig med att skura golvet och plockade ur diskmaskinen gjorde han med under tiden jag vek tvätt :)
Så nu tar vi igen oss lite ;) håller på och tvättar upp kläderna tösen fick av Jennie idag :) tack ännu en gång :)
Jaha ne nu ska jag göra mig klar tills mannen kommer hem!

Hörs/ Fru S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards