Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Madeleine Sundström - 12 mars 2013 07:44

God morgon!
Här hemma sitter vi och myser till bilar filmen och bara tar det lugnt innan det är dax att göra oss klara för ännu en dag på dagis och framför skolbänken :) leta praktikplats måste jag med göra eftersom vi snart ska ut men vart vet jag inte. Så svårt de där!! Va till 2 ställen igår och fick nej eftersom skolorna är ute på praktik nu! Och idag får man slut datum för när vi måste ha hittat en plats. Känner mig lite små stressad!! Vart skulle man trivas i 8 veckor? Vart skulle man inte trivas?? Så många frågor men så lite svar!! Ne usch nu ska jag göra oss klara här hemma innan jag deppar ihop totalt!

Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 12 mars 2013 07:44

God morgon!
Här hemma sitter vi och myser till bilar filmen och bara tar det lugnt innan det är dax att göra oss klara för ännu en dag på dagis och framför skolbänken :) leta praktikplats måste jag med göra eftersom vi snart ska ut men vart vet jag inte. Så svårt de där!! Va till 2 ställen igår och fick nej eftersom skolorna är ute på praktik nu! Och idag får man slut datum för när vi måste ha hittat en plats. Känner mig lite små stressad!! Vart skulle man trivas i 8 veckor? Vart skulle man inte trivas?? Så många frågor men så lite svar!! Ne usch nu ska jag göra oss klara här hemma innan jag deppar ihop totalt!

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards