Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Madeleine Sundström - 9 augusti 2012 09:27

Ja var finns dom? Finns dom verkligen eller är dom bara "kompisar" som bara har en om man får tråkig och inte har någon annan att umgås med?
Eller är det bara för att jag har barn som ingen vill umgås eller a när det passar många så funkar de jätte bra att vara med mig! Så trött på att vara någons andra hand! Så till er kan jag bara säga att ni är ute ur mitt liv! Era nr är raderade från min telefon! Och ni behöver inte fråga vilka ni är som är raderade för jag svarar inte på de utan de lär ni märka kan jag lova!!! Jag vill inte bli utnyttjad och jag tänker bry mig lika lite som ni gör!!!

Jag och Elias ligger i sängen och har våran dagliga morgonmys :-) snart ska vi sätta på oss kläder för att gå ut med Dino :-) tänkte att Elias skulle få hoppa lite i vattenpölar :-) sen ska vi nog hem och baka muffins ;-) får hoppas på att solen kommer fram snart :-)

Höres/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards