Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Madeleine Sundström - 8 januari 2012 11:52

Fyfan vilken galen helg =) och så jävla rolig och trevlig =) En helg man inte lär glömma på länge =)

Efter många år åt att haft ett öga på honom så tog jag steget mot honom och de är de bästa jag har kunnat gjort

på länge tror jag faktiskt =) Mmm vilken gobit =)

Lite fuller vart man nog allt i fredags men va så duktig och började dricka vatten :) så jag mådde inte sådär hemskt

dåligt igår TACK och LOV =) Så igår drog man ut med Mia,Sandra och Tessan =) Vilken kväll alltså =) For hit och dit,

hälsade på folk, stannade ca 10 min överallt osv =) men bästa va ju vid Donken iaf =) Vilken jävla bilresa det vart

hem till mia för att byta bil =) Körde lite folk hem och sen drog vi och träffade resten av folket och han den söta =)

Åååh säger jag bara =) Va kvar till fem imorse sen va jag tvungen att åka hem för att sova eftersom min älskade son

kommer hem om 4 timmar! =) Så de ska städas,tvättas,diskas,laga mat osv =) Tur som fan att man inte är

tröttare idag =) Jag iaf nöjd med min helg riktigt nöjd faktiskt =)

Nu laddar vi för dagis och HELTID på kursen.... Mindre skoj och mindre tid med min prins :(

 

aja ne dax att sätta fart =)

Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards