Alla inlägg under juli 2012

Av Madeleine Sundström - 17 juli 2012 15:23

Halloj!
Gud va jobbigt det är att vara ifrån min lilla prins! Kändes så konstigt att komma hem igår och det inte kom någon liten glad skrutt och skrek mamma! Sov morgon vart de med och det händer inte ofta!
Ont i huvudet men jobbar ändå! Bara bita ihop! Va ute i stugan och njöt på fm!
Imorron är man ledig :-) skönt ska det bli :-) och på fredag är man oxå ledig och då väntas det kalas i Kopparberg och får hem min prins då med! :-)
Ne nu ska jag se om det finns nått man kan göra på jobbet för det regnar ju så ut kan vi inte gå!

Höres/M

Av Madeleine Sundström - 14 juli 2012 11:45

Hej på er =)


Idag så firar jag och gubben 5 månader ihop och jag kan inte ha de bättre än vad jag har de med han.

Den finaste och underbaraste och den mest omtänksamma killen är min =) Så otroligt tacksam varje dag!

Och ännu mer tacksam är jag nu när jag har jobb under sommaren och han ställer upp och har Elias hemma på

sin semester =) Inte många som skulle ställa upp så mkt för oss som han gör, världens bästa!

Idag så åker vi ut till stugan och ska sova kvar där =) Mysigt ska de bli, ska fiska,grilla och bara mysa och leka =)

Så Elias sitter och äter nu så jag ska väl ta och packa lite saker som ska med sen far vi =)

En liten uppdatering vart de allt, kanske kommer mer senare vem vet =) ha de gött!


Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 4 juli 2012 15:47

Hej hej!Det va länge sen man skrev nu men har inte haft nå orka attBlogga men nu är jag tillbaka :-)Elias har fått vårat rum och vi hans rum så nu har han fått plats medAlla sina saker på sitt rum :-) och han är jätte nöjd :-) Han somnar till och med i sin säng och gjort det sen vi köpte en störreSäng till han :-) han börjar ju bli så stor nu så spjälsängen är inget för han :-)Det är ju bara små barn som ska sova där ;-) Och jag har sommarjobb under sommaren men ska gå på kunskapskompanietPå mina lediga dagar så har tagit ut lite lov dagar så jag kan hitta på nått medMina bästa :-) just nu ligger jag och Elias i våran säng och tittar på den lilla röda Traktorn :-) mysigt har vi :-) Nu ska jag snart börja med maten så vi får i oss lite mat i magen :-)Ha de gött!Hörs/M

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards