Alla inlägg under april 2012

Av Madeleine Sundström - 9 april 2012 08:05

God morgon!Här sitter vi och tittar på tv medans älsklingen ligger och sover!Igår så fick Elias vara hemma hos sin mormor medans viTog tåget upp till Kopparberg! Vart bestämt att vi ska åka ditOch vara där över helgen :-) ska bli mysigt :-) Idag är det måndag och det är sista dagen på ledigheten!Imorron är det dax för jobb,kurs och dagis för oss här hemma :-)Så idag ska vi njuta och så ska över till min snutta och dricka kaffe :-)Vi ska även iväg och kika på en lägenhet idag!! Jag hoppas vi får rättenAtt bo kvar här, egentligen skulle vi behöva en större 3:a men dennaFår duga än så länge! Undra vad vi ska äta för nå idag då, måste titta i frysen och se vad vi har!Ne nu ska jag ha lite morgon mys med sonen! Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 7 april 2012 08:43

Igår fyllde min lilla prins 2 år och han fick så mktFint :-) och han va verkligen nöjd med dagen ochAlla presenter :-) den present som vart mest populärastVa cykeln han fick av mormor och tom och gammelmormor:-) den cyklar han på för fullt :-) Idag vet jag inte riktigt vad som sker, tar väl dagen som denKommer antar jag :-) Imorron ska Elias hem till sin mormor eftersom viSka åka till Kopparberg och hämta hjärtats firma bil!Så istället för att Elias ska bli uttråkad genom att åka såMkt så får han vara hemma hos mormor och leka och busaIstället :-)Här hemma klev jag och Elias upp kl.7.30 medans hjärtatSover fortfarande! Men hoppas att han vaknar snart för jag är hungrig ;-)Ne nu kan jag inte skriva mer, Elias kom nyss och sa att hanVille ha en till macka så nu måste jag göra de! Hörs/M

Av Madeleine Sundström - 4 april 2012 10:08

Halloj!

Om bara 2 dagar så fyller min älskade lilla plutt 2 hela år, helt sjukt vad tiden har gått fort!
satt nyss och tittade på lite bilder från när han föddes och då va han så liten och pluttig nu är han stor
och inte så liten längre, men han är fortfarande mammas pojke, de märks verkligen =)
Han lär sig prata allt mer och mer och lägger ihop mer och mer meningar och en massa bus gör han varje dag :P
Han är precis som sin morbror(mattias) när han va liten :P En riktig buse :P
På fredag är det en massa firande och ikväll måste jag slå in hans paket som jag inte har gjort än ;)
Men varför stressa för? ;) Han kommer få den bästa 2-årsdagen iaf :)
Nu när skrutten börjar bli så stor så börjar man bli grymt bebis sugen alltså :P men de kommer när de kommer ;)

Ne nu ska jag återgå till mitt och ta mig en kopp kaffe :)
 

Här va han inte stor inte, precis nykläckt :) Svårt att förstå att de snart har gått 2 år sen man låg där :)


Hörs/M


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards