Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

morrn..

Av Madeleine Sundström - 29 mars 2012 10:12

God morgon!

Sitter nere på jc och har nyss pluggat lite teori men kände för att plugga lite data istället =) har ju bara ett prov kvar då jag klarade excel igår =) Så nu jävlar blir det stenhård pluggning så man klarar de till slut =)
Men vad man ska göra efter de får man se, kanske praktik eller? Får se vad dom säger!
Igår kom älskling hem och sov över natten, va skönt att få träffa han och få somna i hans famn igen och Elias vart glad när hans bästa lek kompis kom hem ;) Planeringen inför Elias 2-årsdag går framåt och hans presenter är redan inhandlade :) ena presenten ifrån mig och Örjan va att han fick gå iväg och klippa sig och det tog lite tid innan han vart lugn men sen gick de skit bra :) Va i mammas famn och mumsa godis då funkar allt ;) Men han vart en helt ny liten grabb :) mammas finaste <3 Ihelgen så åker Elias hem till sin pappa och ska bli firad där och jag och min älskling ska mysa och ha lite kvalitetstid ska även träffa min snutta för nu saknar jag henne jätte mkt :)
Undra sa flundra va ska man äta idag, jag har helt hjärnsläpp men ska springa in på hemköp innan jag vandra hem så får se om det finns nått där och köpa med :) tänkte även springa in och titta om det fanns nå billigt klädesplagg att köpa till prinsen då dom öppnat någon ny affär :) Kanske finns något till mig med de vet man aldrig :P just ja, idag insåg jag att de är kanske dax att inhandla nya regnskor till skrutten eftersom hans är för små :P fast jag ska nog kolla hemma om jag har några hemma i hans strl han har nu :) jag har ju ett par stycken om man säger så :P
förövrigt så lever vi på som vanligt och allt är bra!

jaja ne nu ska jag nog ut och ta en rök och sen fortsätta och plugga lite till :) Man får så mkt mer energi när man vet att det bara är ett prov kvar att fixa :) Så får hoppas på att man fixar de på första försöket sen :)
Ha de gött!


Hörs/M


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sundström - 15 juni 2016 15:04

känner verkligen att humöret är på topp :) (trots dåligt med sömn) Dom ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba lite ihelgen :) och självklart säger man inte nej till de :) pengar behövs ju och så blir de ju lite extra då jag inte behöver ta ...

Av Madeleine Sundström - 13 juni 2016 17:08

jag har fått tre underbara barn som bråkar, leker, myser och är kärleksfulla mot varandra så finns även en enorm saknad och längtan efter att få ge dom ett till syskon! Jag sa förut att de ABSOLUT inte skulle bli mer men man längtar efter magen, spa...

Av Madeleine Sundström - 12 juni 2016 19:56

Det känns att man har varit ute hela dagen.. Varit i stugan sen förmiddags.. Ögonen vill helst bara slå igen just nu ;) Men efter en mysig helg så är de dags för en ny vecka och från och med imorron börjar sonen på simskola så varje dag ska han nu ...

Av Madeleine Sundström - 10 juni 2016 14:52

Ibland så kan jag känna mig otroligt utbytt och oduglig.. Jag duger inte till nå.. Jag är glad att karln vill ha mig som fru iaf.. Just nu är jag så ledsen.. Ord kan inte förklara.. Jag håller tårarna inne.. Aja sonen har iaf åkt till sin far...

Av Madeleine Sundström - 7 juni 2016 21:41

i torsdags och fredags så jobbade jag två introdagar på hemtjänsten i åsgrändsgruppen då dom hade ont om folk till söndagen! Så efter man slutade i fredags så åkte jag hem i min ryckiga bil och hämtade hunden och sen åkte vi upp till stugan där fami...

Ovido - Quiz & Flashcards